Navrhujeme silná loga a jednotnou firemní identitu. Tvoříme moderní vizuální styl, díky kterému vás zákazníci poznají a zamilují si váš brand.
Definujeme požadavky firemní identity. Objevíme, co vás vystihuje, promítneme to do loga i celého vizuálního stylu.
Rebrand je zásadní krok, který změní celou vizuální identitu, logo a někdy i název brandu. Provádí se při fúzi, akvizici nebo expanzi podniku na nové trhy.
Redesign je úprava loga, která zachovává kontinuitu se současnou značkou. Mění se stylizace loga, typografie a někdy i barevnost a vizuální styl.
Refresh brandu (facelift) znamená aktualizaci loga, které už nesplňuje potřeby moderního použití. Upravuje se tvar loga, barevnost a typografie.
Firemní identitu shrneme v přehledném grafickém manuálu a rozpracujeme vizuální styl přesně podle vašich představ.
Vysvětlení vzniku loga a popis pravidel jeho použití, ochranné zóny a minimální velikosti.
Definice použití vybraných fontů, fotografií, barev nebo textur ve firemních materiálech.
Prezentace aplikací log od vizitek, hlavičkových papírů až po letáky nebo polepy vozů.
Zajistíme ochranou známku vaší značky, postaráme se o produkci marketingových materiálů i nové aplikace loga.
Registrujeme ochranné známky, aby nikdo cizí neparazitoval na vaší značce.
Zajistíme produkci firemních materiálů a dohlídneme na jejich kvalitní zpracování.
Podle individuálních požadavků rozšiřujeme grafické manuály o nové aplikace loga.
Provádíme důkladné rešerše, abychom vytvořili unikátní značku a vymezili se vůči konkurenci.
Zaměřujeme se na maximální použitelnost firemní identity ve všech možných aplikacích loga.
Tvoříme minimalistickou, ale jasnou symboliku, kterou si vaši klienti snadno zapamatují.
Corporate identity s logem ve tvaru iniciály inspirovaná termovizí a proudy vzduchu.
Symbol složený ze třech stejných znaků odkazuje na první písmena názvu a strojní systémy.
Vizuální identita pro fanoušky numizmatiky s logem inspirovaným pohybem rotující mince.
Logo inspirované vizuálem dobových TV pořadů pro spolek upozorňující na kvalitní architekturu z let 1948–1989.
Vizuální styl inspirovaný divokou přírodou.
Corporate identity s upraveným písmenem symbolizující tok vody.
Firemní identita s logem symbolizují rotující energii a iniciálu.
Typografické logo s originálními fotografiemi.
Firemní identita inspirovaná nepravidelností přírodního kamene.
Logo ve tvaru iniciály a odkazem na stupnici teploměru.
Firemní identita s technickým písmem a logem symbolizující 3D a expanzi.
Typografické logo a obdelníky jako díly pozemků.
Firemní identita s logem kombinují iniciálu a rozložený motiv mapy.
Typografické logo v přijemných oblých tvarech symbolizující rychlost.
Firemní identita s ostrými tvary kombinující iniciálu s velkou a malou alfou.
Logo symbolizující strojní mechaniku a iniciálu.
Corporate identity s logem vlaštovky a výsekem iniciály.
Firemní identita inspirovaná strukturou dřeva a iniciálou.
Logo s iniciály advokáta ve štítu symbolizující ochranu klienta.
Firemní identita s logem symbolizující náklonné plošiny a iniciálu.
Logo projektu Plzeňského kraje s kupolí kostela Zvěstování Panny Marie.
Logo inspirované částicí s elektrickým nábojem a iniciálou.
Ilustrované Logo inspirované názvem prodejny.
Logo symbolizuje členy družstva u kulatého stolu, v inverzním pohledu asociuje ozubené kolo.
Logo eventové agentury vychází z kombinace iniciály a číslice 4.
Logo čokoládových dezertů odvozené od názvu s texturu brownies.